2016. február 22., hétfő

Réka 15 évnél régebbi képei

Voltam baba

Voltam vidám kisgyerek

Voltam balerina

Voltam jótanuló

Voltam pionír

Voltam sportoló

Voltam... zongorista

Voltak barátaink

Volt ahová hazamenni (és voltak magyarországi rokonok, akiknek volt színes fényképezőgépjük).

Voltam ballagó diák

Voltam stoppos

Voltam KMDSZ diáknapokon vénasszony

Voltam május elsején Sároson (99-ben?)

Voltam a Madarasi Hargitán télen

Voltam gyöngyárus a Szentgyörgynapokon

Voltam ballagó diák

Voltam néha kocsmázni

A bizonyíték, hogy nem is olyan régen 4 infótanár volt a Brassaiban.

Tibinek már ezelőtt 15 évvel is az volt a mániája, hogy alvás közben fotóz le.

Sütöttem pánkót mindenhol, még Tibi hűvösvölgyi albérletében is.

Az eljegyzésünk délutánján, amikor nagyon büszkék vagyunk a jegygyűrűnkre. (ez csalás, mert csak júliusban lesz 15 éve)

Nincsenek megjegyzések :